شرکت آروند فن پارس هم اکنون عضو فدراسیون جهانی WFHSS می‌باشد.

واژه WFHSS مخفف عبارت World Federation For Hospital Sterilization Sciences به معنای فدراسیون جهانی علوم استریلیزاسيون بیمارستانی می‌باشد.
مأموریت اصلی WFHSS  ایجاد یکپارچگی در بخش‌ استریلیزاسیون نقاط مختلف جهان است تا اقدامات مربوط به ضدعفونی و استريلیزاسيون دستگاه‌ها و ابزارآلات پزشکی، همگی طبق استانداردهای تعیین شده انجام گیرد. به این ترتيب خطر عفونت و آلودگی در اثر بستری شدن در بيمارستان‌ها به حداقل رسیده و امنیت بيماران و كاركنان محيط‌های درمانی در برابر عفونت‌های بيمارستانی تامین خواهد شد. از این رو فدراسيون جهانی استريل بيمارستانی افراد متخصص را در اقصی نقاط جهان آموزش می‌دهد.
کلاس‌های آموزش همگانی درباره زیرساخت‌ها، مواد مصرفی، دستگاه‌های مرتبط و روش‌های کار پرسنل برگزار می‌گردد؛ در این کلاس‌ها، C.S.S.D به عنوان یک بخش کامل، پشتیبان و سازنده بیمارستان مطرح و آموزش‌های لازم درباره آن به افراد داده می‌شود و در نهایت مجموعه‌های بیشتری به عضویت این سازمان در خواهند آمد.
انتخاب شرکت آروند فن پارس از سوd اين فدراسيون به عنوان شريک صنعتی و تجاری، در كنار نام‌های بسيار مطرح دنيا حائز بسی افتخار است. بدون شک این امر موجب دستیابی هرچه بیشتر به استانداردهای جهانی بوده و اميد است تا با كمک آموزش‌های معتبر اين فدراسيون به نشر هر چه بيشتر علم استريلیزاسيون در كشور عزيزمان ايران کمک کنیم.